Skip to content

Gammal Holga bild.

1 april, 2010

Fy sjutton vad jag längtar efter att börja med analogt svartvitt igen.. *suck* Men hur ska jag ha råd o framför allt tid med det? Anledningen att suget kom är att jag kom på att jag kan skanna papperskopior på Marcus kombi-skrivare. Jag skannade in några gamla papperskopior från Holgan. Jag har aldrig sett en sån här gråskala från digitalt.. jag lider varje gång jag tänker på det.. Men en vacker dag så ska jag ha ett eget litet mörkrum.. ååh..

From → Vardag

Kommentera

Kommentera

